Google AdWords si Google Analytics sunt doua instrumente foarte importante pentru oamenii de marketing, ele ofera date concrete despre campanii si despre eficienta lor si permit monitorizarea promovarii din online cu precizie milimetrica. Ca sa stii daca ai campanii google adwords care functioneaza corect si sa poti compara rezultate in timp real ai nevoie de Analytics. Legatura dintre cele doua servicii e simplu de facut, iar odata ce exista poti sa ai la un click distanta rapoarte, filtre, un numar mare de date live care se actualizeaza mereu. Ce avantaje ai daca ai o legatura intre AdWords si Analytics si cum ajuta ea in eficientizarea campanii google adwords? Ai o imagine mai clara asupra comportamentului de consum al clientilor si al celui online. AdWords ii ajuta pe potentialii clienti sa te gaseasca mai usor, iar tie, cel care detine site-ul, iti ofera usor date si raportari in Ad Spend si Ad Performance. In contul AdWords poti vedea care reclame si care cuvinte cheie au avut conversii mai bune, ai date exacte despre campanii google adwords. Insa cu aceste date nu ai o imagine completa despre ce se intampla, nu stii ce fac utilizatorii pe site dupa ce ajung acolo printr-un click pe reclame. Cu Google Analytics stii din start ce au facut pe site utilizatorii si ce factori de pe site au influentat rata de conversie. WiseVision se poate asigura ca aceasta legatura exista si e bine realizata, se va monitoriza in permanenta legatura dintre serviciile Google pentru rezultate excelente in orice campanie initiata de catre profesionistii de la WiseVision.
Campanie google ads
Legatura dintre AdWords si Analytics va oferi si informatii aditionale despre desfasurarea unor campanii google adwords. Asa vei putea lua decizii in deplina cunostinta de cauza si vei putea sa verifici mereu eficienta campaniilor initiate. Ai toate datele despre bounce rate, despre pagini accesate per vizita, despre durata medie a vizitei, stii daca ai traficul pe care ti-l doresti prin intermediul unui cont de AdWords. Se pot identifica si zonele care vor trebui imbunatatite, se vor intelege mai bine costurile pe care le ai cu AdWords si ce ROI se genereaza.
Importarea datelor valoroase este mai usoara cand ai legate ambele conturi. Conversiile sunt simplu de observat si de monitorizat, se pot importa rapid tranzactiile din Google Analytics in AdWords Conversion Tracking. Daca se va folosi AdWords Conversion Optimizer se va folosi automat si Google Analytics pe partea de tranzactii dupa ce au fost importate din AdWords. Date despre performanta campaniilor vor ajuta enorm cand vrem sa avem afisate reclame care vor atrage conversii mai bune. Campaniile google ads vor fi si mai eficiente si mai usor de modificat la nevoie, de schimbat atunci cand se observa ca eficienta nu mai e cea dorita.
Google adwords conectare
Listele de remarketing aditionale vor fi vizibile prin AdWords. Cand se foloseste Google Display Network Remarketing legatura dintre AdWords si Analytics va permite crearea unor liste unice bazaate pe date si dimensiuni ale Google Analytics. Listele care se bazeaza pe datele din Analytics sunt perfecte daca vrei sa ajungi la oameni care au vizitat site-ul si au aratat un anumit interes pentru produsele si serviciile comercializate.
Conectarea celor doua conturi va duce si la identificarea usoara a oricaror probleme cu site-urile si cu paginile web. Cand apar conversii zero trebuie sa vezi ce nu functioneaza la campanii sau la site, iar cu legatura dintre serviciile Google ai date despre durata medie a vizitelor sau pagini per vizita, date care spun multe despre problemele pe care le au utilizatorii. Odata ce ai stabilit unde problema poti modifica campaniile AdWords si reclamele afisate, poti face modificari si la landing page-uri in asa fel incat fiecare vizita sa se finalizeze cu o achizitie.
Rezultatele conectarii conturilor se vad mai bine cu ajutorul unui seo tool, unor tool-uri de seo rank tracking si de serp tracking. Aceste instrumente moderne online sunt special concepute pentru a oferi date cu o acuratate foarte mare, poti vedea rapid cum a mers optimizarea si cum ti-a reusit campania google adwords. Este suficient sa introducem datele in ele sau sa cautam si conectam site-urile dorite si vom obtine toate detaliile despre serp, ranking si optimizarile seo existe si viitoare, care ar mai trebui facute.