Orice business trebuie sa fie prezent in mediul online, in special in aceasta perioada de criza a pandemiei COVIT-19, pentru ca aici, pe internet, este expus fara niciun fel de limitare in fata unui public foarte larg. Cu toate acestea, o afacere trebuie sa capteze atentia segmentului de public de interes, iar o asemenea performanta nu este usor de generat. Din acest motiv, cel mai indicat este ca planificarea unei strategii si identificarea SWOT, adica a punctelor slabe, dar si a celor forte, sa le lasam mai bine pe mainile celor care ofera servicii profesionale de SEO si care inteleg si vad internetul mai bine.
O carte de vizita pentru orice afacere
Cu ajutorul unui site de prezentare ai ocazia de a insufleti o afacere oferindu-I noi oportunitati si avantaje pe care le ofera mediul online. In ziua de astazi SEO modern presupune imbinarea zonei tehnice, dar si cea a CRO (conversion rate optimization) si cu cat ai un site mai creative si mai placut utilizatorilor cu atat mai vei fi mai mult in avantaj. Fie ca este forma despre cabinete stomatologice, florarii, saloane de infrumusetare, sali de fitness si alte businessuri, care pana acum se bazau strict pe punctul de lucru din offline, fiecare dintre acestea tipuri de business si nu numai trebuie sa fie prezente pe internet pentru ca mai multi oameni sa poata afla rapid informatii si sa intre in contact pentru a beneficia de produsele sau serviciile pe care le oferi.
Design modern – o sansa in plus la conversii
Obiceurile utilizatorilor se pot schimba periodic. La fel si tehnologia si standardele se schimba. Daca ai deja un site si este neglijat, probabil acum in vreme de criza de Coronavirus, ar trebui sa profiti de preturile scazute sis a obtii noi oferte pentru modernizarea site-ului, dar si pentru optimizarea pentru Google astfel incat atunci cand aceasta perioada se va termina, tu vei fi in avantaj fata de competitie. Daca planifici modernizarea site-ului allege colaborarea cu o agentie de optimizare SEO care sa se asigure ca site-ul indeplineste standardele de usability, crawling si indexare. Astfel, utilizatoriii online vor beneficia un design intuitive si atractiv, dar si care va bifa toate cerintele impuse de Ghidul de bune practice ale Google.
Cat se poate de rapid?
Chiar daca Romania este o regiune mica comparative cu alte state sau in special de aria vorbitoare de limba engleza de unde oamenii pot vizita site-ul din diverse parti ale lumii, viteza reprezinta un factor indirect de ranking si poate fi important ce poate face diferenta in vizibilitatea site-ului. In ceea ce priveste SEO pentru Romania, chiar daca multi specialisti sunt de parere ca viteza de incarcare este un factor de ranking direct si chiar si Google afirma acest aspect, aceasta poate fi un factor de diferentieze daca viteza se situeaza la extreme, fie site-ul este redundant si in urma unei incarcari slabe oamenii abandoneaza site-ul, fie atunci cand alti factori de ranking sunt pe pozitii egale, o viteza buna de incarcare poate face diferenta.
Ajungi mai rapid de publicul tinta
Pentru a obtine cele mai bune performante nu trebuie sa ignori procesul de optimizare SEO care, pe langa bunele practice de on page suficiente in anumite industrii, exista partea de optimizare off page si comunicare cu publicul tau tinta ce te va apropia de acesta prin strategiile potrivite. Sunt nenumarate posibilitati de abordare a strategiilor, insa acestea trebuie analizate din privinta obiectivelor, a competitiei si nu in ultimul rand al bugetului necesar pentru cresterea unui business in online.