Promovarea online se face prin intermediul agentiilor specializate care sunt in stare sa ofere campanii de optimizare SEO de care sa beneficieze un magazin online sau un site.

SEO inseamna „optimizarea motorului de cautare”. In termeni simpli, inseamna procesul de imbunatatire a site-ului pentru a-i creste vizibilitatea atunci cand oamenii cauta produse sau servicii legate de afacerea  in Google, Bing si alte motoare de cautare. Cu cat paginile au o vizibilitate mai buna in rezultatele cautarii, cu atat este mai probabil sa atrageti atentia si sa atrageti clienti potentiali si existenti in afacere. O campanie de optimizare SEO este intotdeuna o alegere inteleapta!

Motoarele de cautare precum Google si Bing folosesc roboti pentru crawl pe pagini de pe web, mergand de la site la site, colectand informatii despre acele pagini si plasandu-le intr-un index. Ganditi-va la index ca la o biblioteca gigantica in care un bibliotecar poate extrage o carte (sau o pagina web) pentru a va ajuta sa gasiti exact ceea ce cautati in acel moment.

Apoi, algoritmii analizeaza paginile din index, luand in considerare sute de factori de clasificare sau semnale, pentru a determina paginile de ordine care trebuie sa apara in rezultatele cautarii pentru o anumita interogare. In analogia bibliotecii noastre, bibliotecarul a citit fiecare carte din biblioteca si va poate spune exact raspunsurile la intrebarile.

Factorii de succes SEO pot fi considerati proxy pentru aspecte ale experientei utilizatorului. Este modul in care robotii de cautare estimeaza exact cat de bine un site sau o pagina web poate oferi cautatorului ceea ce cauta. Spre deosebire de anunturile cu cautare platite, nu puteti plati motoarele de cautare pentru a obtine clasamente organice de cautare mai ridicate, ceea ce inseamna ca expertii SEO trebuie sa lucreze. Aici intra, de fapt, ei in rol!

Tabelul periodic al factorilor SEO organizeaza factorii in sase categorii principale, fiecare pe baza importantei sale generale pentru SEO. De exemplu, calitatea continutului si cercetarea cuvintelor cheie sunt factori cheie ai optimizarii continutului, iar accesibilitatea cu crawlere si viteza sunt factori importanti ai arhitecturii site-ului.

Cu o agentie la indemana precum PSK, campaniile de optimizare sunt efectuate mult mai eficient, iar randamentul este imediat. Ca sa numai vorbim de efectele benefice pe termen lung pe care SEO le poate genera celor care aleg aceasta metoda de optimizare. Fie prin SEO sau prin intermediul unui advertorial, antreprenorii au de castigat de fiecare data cand SEO este folosit corespunzator!